poyrazdeğilboyraz

sekreterlere söylediğim tek şey 'p' değil 'b' sormadan niye ilk seferde anlamıyorsunuz kardeşim..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
20 Eylül 2009 Pazar

NE KARIŞIYORSUN LAN İŞİME!!

Gönderen battalboy


bazılarımızın gelmiştir başına,hep başarısızlıkları ve yanlışlarının büyükler veya başkaları tarafından yüzüne vurulması...ben de bu yanlış edelerden birisiyim,yanlış yaparım,doğru şeyler yaptığım gibi bu da normal birşeydir.. ama neden başarılarımız,yapmamız gereken bi görevdir de,yanlışlarımız hep hatadır ve yüzlere vurulur..tamam şimdi akıldan geçen mantıklı şey ''doğru yöne yöneltmek için '' dir..ama bunun yüze vurulmasına gerek yok,insan batağa girmişse(bu bi kaç kere de olabilir)bi yerlerinden ders alır bişeyler çabalar ve o zayıf yönünü tamir etmeye çalışır.başkaları ''sen başarısız oldun,işte bunu bunu yapıyorsun hep'' derse açıkçası ben hatamı tam anlamışım gibi gelmiyor,ama bunu ben kendime sorduğumda''ulan ben böyle eşeklik ediyorum yapmıyım birdaha''dersem hep başarılı oluyorum ve o batağa batmıyorum birdaha...


demek istediğim bi iç dökmekti sadece,,nasıl ki 2 sevgiliden birisi sana ''sevgilim bunu bunu yaptı eee ayrılıyım mı şimdi ?''dediğinde arkadaşın ''vay şerefsiz ayrıl lan zaten bunu yaptıysa kesin ayrılman gerekiyor'' demesi gibidir..ve yine söylüyorum o iki kişi arasında geçen bir cümle veya bir bakışı o üçüncü kişi bilmemektedir sadece anlatılana maydanoz olur.başarısız olduklarımız da sadece bizim bildiklerimizdir ve onu sadece A veya B kişisi yaşar üçüncü kişi aynı olayı yaşadığını düşünse bile bi ayrıntı vardır,bunu sadece o yanlışa düşen insan görürse belini doğrultur ve yanlış yapmaz,,işte böyle bişeyler di anlatmak istediklerim ulan herkesin kendi hayatı düşündüklerimle sadece ben rezil veya vezir olurum...

0 yorum:

Yorum Gönder