poyrazdeğilboyraz

sekreterlere söylediğim tek şey 'p' değil 'b' sormadan niye ilk seferde anlamıyorsunuz kardeşim..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
9 Ağustos 2009 Pazar
Gönderen battalboy










Penisimin üzerinde sivilce çıktı, neden?

15 yaşındayım. Penisimde leblebi büyüklüğünde bir sivilce çıktı. Her gün bir kez mastürbasyon yapıyorum. Acaba bu yüzden mi sivilce çıktı??
homurtular :
daha iyi işte büyük gözükür niye takıyorsun olm bu kadar,,millet ne yapcağını şaşırıyor bizimki şişen balonu patlatmaya çalışıyor...anaaa...















bey nişanlımla sürtünerek seviştik üzerimizde elbise olmadan ve nişanlım üzerime boşalmadı ama nette okudum sürtünerek hamile kalınıyomuş benimde adetim gecikti gerçekten böyle hamile kalır mıyım?


homutular::

e bunlar bide çocuk yapacaklar hey allahım ya,, arkadaş sapkınmısınız nesiniz anlamıyorum sen ne bakıyon internette ne yazdığına sürtünmeden anca ateş bulunur bu kadar,,ama sen ilerde çocuklarına : '' anne biz nasıl dünyaya geldik'' dediklerinde,''sürtünmeden yavrum'' dersiniz:D






PENİSİM 5 CM NASIL BÜYÜTEBİLİRİM

Selam haydar dümen hocam ya ben 17 yaşındayım mastürbasyon yaptığımda spermlerim gelmiyo ama zevk var sizce ben ergenliğe girdim mi veya spermlerim ne zaman akacak ayrıca penisim 5 cm nasıl büyütebilirim.

HOMURTU:

öncelikle yazık valla sperm bankasına nakledilcek evlenince..5 cm neyinden zevk alıyor onu da anlayabilmiş değilim..5 cm i büyütebilmek için süpürgeyi 5 yıl falan tutacaksın alete çekecek artık şansına uzarsa uzar:D haaa bide vardır ya süt içersen uzun boylu olursun diye bu fikri de değerlendirebilirsin...









Cansu - Çok sık mastürbasyon yapıyorum zararı varmı?

Merhaba Haydar hocam! ben 14 yaşında bir genç kızım.sık sık mastürbasyon yapıyorum(haftada 3-4) ama mastürbasyon için erken bir yaş değil mi?bir de çok fazla erotik içerikli film izliyorum.beni bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim.


homurtu::


önce bilgilendirelim abazasınız,öncelikle bunu oturt bi kafaya..soda şişesi falan deniyebilirsin o da yetmesse ne biliyim damacana başı da iyi gelir size.. senin psikoloji allaha emanet bi kere başına vurmuş bazı şeyler git çizgi film izle yavrucum,ne diye edebini bozacak şeylere bakıyorsun:D




Sertçocuk - Kız arkadaşımın elini tutunca bile akıntı oluyor

Selam Haydar Dümen hocam 17 yaşındayım bnm sorunum kız arkadaşımın elini tutsam bile hemen sertleşme oluyor ve bir iki damla akıntı buda beni zor durumda bırakıyor bana neler önerebilirsiniz yardım edin lütfen.


homurtu:


arkadaş düşünceni başka yöne kaydıracaksın,,bi teyzenin elini tutuyormuş gibi düşünce ne biliyim tiksinecek bişeyler bul,,devam ediyorsa aynı şey direk tuvalete gidip çavuşu tokatlaman lazım bu seni belli süre idare eder:D

0 yorum:

Yorum Gönder